Концепт

ПАРА SOLO ТМ – бренд модного підліткового одягу.

З самого початку існування марки -дизайнери при створенні колекцій, були сконцентровані на роботі з цільовою аудиторією .яка є особливою,та вимагає неаби-якої уваги до деталей та стилістики виробів.Для покупців та клієнтів бренду насамперед дуже важливо відчувати енергію та задум.
Основна ідея та концепт -це створення образу дуже успішної людини (підлітка) .який займається саморозвитком та самовдосконаленням.
Це – яскраві люди зі здатністю до глибоких емоційних відчуттів,для яких нема -неможливого!
Вони завжди попереду,вони завжди у лідерах.До них дослухаються -без таких людей у нашому житті нічого не відбувається,немає такого ,що пройде повз непомітним
Бренд працює на ринку з 1999-го року
З*явилося вже друге за рахунком ,покоління наших клієнтів!
Колекції ПАРА SOLO-це завжди цікава концепція , основна ідея та зміст.
Покази марки -це завжди дуже яскраві шоу-дефілє з акцентованою стилістикою та надають можливість кліентам та глядачам зануритися у атмосферу того ,що відбувається перед ними на подіумі..
На сьогодні -ПАРА SOLO-це мержа фірмових магазинів з власною концепцією та єдиний в Україні бренд такого формату